Till alla mina blivande bloggläsare

Hej på er
Jag har inte bloggat för att de ha vart sommarlåv o jag har typ bara badat så nu när skolan har kommit igång så hade jag tänkt att börja bloggla mera.
Eller ja så nu ska jag snart lägga mig , för att jag har en lång dag framför mig .
Jag ska bland annat på paintboll kalas och ha skolfotto .
Kalaset är en av mina bästa vänners kalas och han heter isak så de ska bli kul .
Men jag har inte äns köpt en present så de är lite tokigt , så jag sa åt min mamma va jag vill att han skulle ha villket typ är ett par shorts elr en jacka för att han typ dog o ville ha min när han såg den så ja 

Min mamma får annas köpa en perfym som inte stinker som hans .
Hahahah skoja bara

Imorgon så kanske jag laddar upp en bild på ett riktigt bra kap som ja gjode 
Och en ny väska jag köpte och vad jag fick i present av min syrra SARA 

MEN VECKANS TEEN WOLF SHIT ÄR

Att Lydia Martin kanske dör den här sesongen villket är lite sorligt för att jag kommer sakna hennes hår ,kläder ,och romans 
LoL skoja men kommer sakna henne !!

Men goda nyheter för alla ni som är som mig och älskar Dylan Sprayberry = Liam  
Är att han kommer stanna kvar för sesong 5 





Jag kommer försöka att träffa otte elr som kallade " min blogg kompis "
Och blogga lite extra men efter de elr innan kommer en blogg uppdatering för en gångs skull !!! 
Men kom med ideeeer ifall ni vill nu ska jag tvätta mitt ansikte och lägga mig men innan har jag lite viktigt info


Jag har typ franska läxa och idrotts läxa mm 
Så ifall jag hinner kommer de ett inlägg imorgon men inget lovat för att jag kommer typ springa från skolan till isak .

Ifall jag inte är för upptagen i övermorgon  kommer jag någ va med otte och blogga om kapet och väska och lägga upp en av mina favvo klipp från TEEN WOLF ❤️❤️ 


SE U 







Kommentera här: