Beauty day

Idag är det söndag .
Varje söndag har jag typ som en 
beauty dag  då jag smörjer in mig och målar naglarna , sätter på en sjukt bra face mask från marry kay och den heter:
 Mary kay botanical effects mask 
 
 
Och när jag skriver är det en super konstig text vet inte ifall ni kommer se det men aja 
 
Masken är super bra den tar bort alla porer och orenheter .
Här kommer det en bild på den 
 
Man får ett paket med rengöring 
ansiktsvattnet mask och fukt 
Och jag fixar en till bild

Det är hela paketet och jag har dom och asså produkterna är helt underbara man ser verkligen en skilnad ! 
Man blir mjuk och den drar ut pormaskar .
Hela paketet kostar ca 900 kr vilket va värt !
 
Man ska igentligen ha på den i en kvart elr tio minuter men jag brukar ha på den i 30 till 40 minuter  fast då blir man väldigt torr och är tvungen att smörja in sig ganska mycket efteråt .
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nu till ett annat ämne.
 Som ni har sett har jag uppdaterat min blogg och dock fick jag göra det själv efter-som-att jag och otte inte kunde träffas .
Hon är tydligen på något läger och kommer på måndag .
Jag satt och uppdaterade den själv :(
Nej men det va inte så tråkigt .
Det finns inget roligare än att uppdatera sin blogg känner jag !❤️ 
Jag ska och äta frukost så ses vi ❤️
 

Kommentera här: